Ditt innehåll här

iPhone 3g/3gs skal

Publicerat: 2010-08-14 @ 16:34:12

Har du en iPhone 3g/3gs? Utan skal? Vill ha ett bra och billigt skal?    
Jag har detta skal som bilden visar till höger, och det har funkat kanon för mig enda
sedan jag fick min iPhone 3gs, då det stitter bra, skyddar för en billig peng!
Om du vill köpa skalet nedan så finns det att köpa hos iPhonebutiken.se
Där har dom även flera andra bra skal. Men om du vill ha ett skal för inte så mycket så borde du helt klart köpa detta, då det är billigt och bra.
Skalet kostar endast: 49+35(frakt)=84:- Så du betalar endast 84:- för ett kanon skal till din iPhone.


Om du inte gillar detta skal så gå in här. Andra skal, för att se andra skal till din iPhone 3g/3gs.
Nu är det bara att gå in där och leta efter något skal du gillar och beställa det.
Frakten kostar som sagt endast 35:-, och beställer du innan 14.00 på en vardag så skickar dom skalet/det du beställt samma dag, vilket gör att du troligtvis kommer få det dagen efter.






**Bilden är från iPhonebutiken.se**






Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Nu har jag även startat igång en tävling i samarbete med Mahingo. Var gärna med i den oxå.

2010-08-15 @ 18:03:25
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0